DAGS ATT LÄGGA SIG O MYSA SEN SOVA

Rubriken säger väll allting. Ikv va jag med mathilda sabina toni o tim, vi kastade boll o mathilda suger riktigt hårt på att kasta. Hur som helst när vi kom in så käkade jag toni o tim varma hallon med glass grovt gott och spelade kort jag förlorade typ hela tiden det va inte kul :( , nu ska vi borsta tänderna o tvätta händerna o jag ansiktet sen ska vi lägga oss och se film fast jag ska kela lite granna med baby. Han är så mysig !
Juste berättade ju att tim o ja bråkade igår men nu äre lugnt mellan oss tror jag , vi pratar åtminstonde med varandra o vi har kul igen så jag tror allting är lugnt men ingen av oss har sagt förlåt än o jag tänker inte va den som säger det först ännu en gång. Nu måste jag sova godnatt älsklingar vi höres imorgon ..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0