LEDSNAR SNART ..



Jag är så trött på henne. hon ska förstöra vart hon är går, står eller visar sig
hon har sabbat ett förhållande för en vän till mig och nu försöker hon sig på mitt förhållande med min pojkvän ännu en gång. Hon verkar tro på orden "bättre lycka nästa gång" men hon inser inte att hon aldrig kommer ha den lyckan med sig för han är
MIN och älskar mig ingen annan. Åtminstonde inte på samma sätt.
Tror
aldrig att den dära bruden kommer läsa sig att veta hut förns nån bankar in det i skallen på henne och jag kan då medela er att jag är dock inte långt borta ifrån att göra't !
Då är det inte bara för min skull, utan för allas skull.
Alla dom som blivit utsatta av f*ttan

Kommentarer
Postat av: pattek

mkt snygg

2010-04-14 @ 23:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0