INGEN JB IDAG

Nu har jag kommit hem fast det gjorde jag då för ett tag sen.
Skoldagen va helt okej faktsikt. Började med att vi tog spexfoto (ni får ett smakprov på det) men sen va det egentligen tänkt att jag och Berfin skulle till John Bauer men det vart inte så , så istället kommer våran rektor eller nånting skjusa oss dit på måndag morron (nervöst). Efter skolan så drog jag till parkeringen vid idrottshallen och väntade på pappa tillsammans med Mohammed och nån mindre kille, vi satt mest och snackade.
Nu när jag är hemma så har jag bara fikat med min pappa ute i solen o efter det gjorde jag ngt att käka så nu sitter jag bara här.

Fast btw: min blogg är helt nydesignad och allt är tack vare min lilla Elsa eller lillisen som jag ska börja kalla henne från och med nu har jag bestämt. Tack så mkt gumman !
Har ni frågor eller något liknande så kan ni klicka på hennes blogg och kolla. http://absoluutella.blogg.se ! <3


Detta är då vårat spexfoto. Vissa va jätte tråkiga men några hade roliga saker på sig som t.ex Anton (affrot) och feria som va en Joker :) haha (han med gröna kläder och läskig i ansiktet)

Bakreraden: Halva birk, Markus, Jens, Petter, Daniel, Benjamin, Hadji (en lärare), Bibo, Malek, Aisha, Fatima, Sanna, Berfin, Jag (Sofie), Vian och Nishat
Sittandes: Feria, Anton, Jiyan, Edvin och Patrik
Liggande: Mert & Milad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0