BEDTIME

Nu ska jag lägga mig i sängen.
Är sjukt trött och har väldigt ont i mina knän.
Det är inte bra att gå på stan flera timmar efter varandra det märker jag.
Mina knän tar stryk på det som fan !
Godnatt på er sötnosar, älskar er. 

Fråga till er läsare..
" Vad är bra & dåligt med min blogg?"
Argumentera gärna erat svar. Det skulle uppskattas !


Miichi feat. X-type - självmord

Hemskt nog stämmer låten på mig som jag mådde förr.
Kommit ifrån det dära, delvis..
Men låten är hemsk fast bra!

Kommentarer
Postat av: L I N N E A

oh , vad roligt :D

själv skulle jag hellre ha navelpiercing än tungpiercing faktist :)

du passar nog mer i tungpiercing än mig ;)

2010-04-21 @ 20:54:57
URL: http://hhejkaxig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0