död åt p-stav, rekomenderas ej!

Idag var jag hemma ifrån skolan. Jag hann komma upp ur sängen gå på toa byta musraket och ställa mig upp så kände jag hur det rann igenom och i samma veva fick jag världens magkramper så jag la mig på badrumsgolvet och mer eller mindre kved i smärtor ;( ! När jag äntligen kunde ställa mig upp igen så gick jag direkt till min säng, ringde skolan och sjukanmälde mig somnade men sen vaknade nästan en timme senare av samma smärtor så inte förens vid halv 3 så kom jag upp ur sängen igen. Så jag rekomenderar inte p-stav till er som ska ha något slags preventilmedel!



Glöm inte min frågestund som jag har längre ner. Klicka på den här texten & kom direkt dit!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0