NI MÅSTE BÖRJA RÖSTA PÅ VECKANSBLOGG


Har ni läsare glömt bort veckans blogg helt och hållet eller ? Hoppas inte det. Ledsen alla deltagare kommer bli isf. Så jag tkr ni klickar
HÄÄÄÄÄR och går dit direkt och slänger en röst på den bloggerskan ni tkr ska vinna. Låt den bästa bloggaren vinna tävlingen ! Sprid vidare och be era vänner rösta.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Är i skolan nu iaf & jag läser justin bloggar igen som vanligt. Det är min nuvarandre drog & tro mig älsklingen tröttnar som fan på detta tjat om hoom ;$ men jag kommer inte sluta, jag är besatt!

Iaf så idag ska jag ba hem och läsa sen ska jag sova antar jag. Fett trött & har ont i huvet igen ;/ hemskt som fan för jag ser knappt vad jag skriver och jag ska stå ut i 3 timmar i skolan + 45 minuters hemresa till mamma efter skolan också. Usch jag kommer verkligen va avdankad när jag kommer hem.
Näe nu avslutar jag babblet och ska taggah, vi hörs senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0