FRÅGESTUNDEN AVSLUTAD !



ERA SVAR PÅ ERA FRÅGOR !



När blev du av med oskulden ? / Lina
Jag blev av med den när jag va 12 undefär en vecka innan jag fyllde 13

Hur många har du haft sex med ? / Jens
Jag har haft sex med ganska många med tanke på att jag va player förut men inte längre. Jag hoppas du kan nöja dig med det svaret för jag vill inte släppa antalet precis här. Sök upp mig privat så kan jag ge dig korekta svaret.. =)

Älskar du mig ? / Ida Borelius
Såklart gumman älskar jag dig. Kommer alltid göra det !

Har du nån gång varit otrogen ?
Vart går din gräns till otrohet ? / Carl
Som sagt som jag sa längre upp jag har varit player och jag har varit otrogen. Jag räknar otrogenhet när man kysser en annan.

Favoritbloggar ? / Johanna
Jadu, jag har en heldel men kan säga att det inte direkt är kissies och dom andra bloggerskerna som är mina favoriter. Men http://sagahusberg.blogg.se , http://angelicajunegard.blogg.se är mina favoriter just nu kan man säga.

Hur gammal är du ? / Emma
Jag är 16 bast sen 10 mars.

Hur gammal är du ? / Wedad
Som sagt jag är 16 sen 10 mars

Är du hemligt kär i brad pitt? /Teo Glassel
Nej dummer det lär ju du veta som känner mig. Jag älskar min kille ! =) som även är din kompis.

Hur ofta är du kåt?
Isf hur ofta?
Hur många har du legat med?
Älskar du Toni? / Jonas Lingman
Jag är inte ofta det när jag är ensam, mest när jag är med Toni ;)
Som sagt inte ofta.
Du av alla borde veta det tkr jag med tanke på att du är min bästvän. Om du har glömt det så synd för dig , kanske kan säga det igen om du är en snäll pojke.
Ja klart jag älskar honom & det kommer jag alltid göra.

Hur mår du ? / Jesper
Tack för du frågar, jag mår faktiskt bättre än vad jag gjorde inatt.
Då hade jag kraftiga magverkar !

Varför gör du det här ? / Happymike
Jag gör detta för att jag tkr det är kul och dels för att mina läsare ska lära känna mig mera igenom att få ställa vilka frågor dom vill som jag ger så ärligt svar jag kan på. Det är min utförliga förklaring ! Hoppas den duger åt dig.

Gillar du sex & att onanera ? / Jonte
Jag kan säga att jag älskar verkligen sex men att onanera är inte direkt jag.
Brukar överlåta det till killen ;) not my job.

Har du haft sextankar om en annan kille medans du haft en kille? / RJ
Jag kan säga rakt ut att det har hänt. Men bara två gånger. Men det va under samma period som jag va player som jag berättat lite högre upp om.




Det va alla frågor samt alla svaren ! Hoppas ni är delaktiga i min blogg och läser ser och hör vad som händer i min värld under min vardag ! Ni kan såklart ställa frågor annars också utan att jag ska behöva ha en frågestund. Hoppas ni vart nöjda med dom svaren ni fick på era frågor.. Kram SofieSchilcher !

Kommentarer
Postat av: saga husberg

aw, du är min faorit blogg också ...

2010-04-16 @ 12:15:47
URL: http://sagahusberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0