BEDTIME

Nej nu är de dags för duschen sen ska jag sova

Morgondagens planer:

♥ John Bauer tillsammans med Berfin
♥ Kommer tillbaka till skolan typ 12.00
♥ Stan med Isabell
♥ Hem käka
♥ Träna
♥ Duscha sen sova

Så kommer nog min morgondag se ut.
Som det ser ut nu!
Men nu ska jag ta och duscha och lägga mig i sängen smsa gärna för idag är jag på bra humör så då kanske man ska prata med mig för det är inte så ofta jag är överglad.. Godnatt på er ! Hörs imorron annars. Och glöm aldrig att jag älskar er läsare som finns kvar och läser min blogg varje dag ;) puss ♥

Kommentarer
Postat av: clara nilsson

vad har du för msn adress ? :)

2010-04-20 @ 20:40:06
URL: http://claraenglanilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0