ny piercad, jag är nöjd som fan

Kom precis hem ifrån praktiken. Trött? Nej vad är det för ngt... Hm!
Nästan så trött att jag ser dubbelt och jag vill inte lägga mig nu heller för att riskera att inte somna alls senare ikväll liksom. Vad har ni haft för er idag? :)
Piercade naveln idag, min 18-års present från min älskling & bästavän Rebecca! Så jävla nice, men jag dog ungefär lite granna men jag blev nöjd med resultatet så jag ska dit igen om 2 veckor och visa hur det ser ut och berätta hur det går med tvättningen m.m. Längtar tills jag får sola solaruim igen, men det blir inte förens om 12 veckor ;( så jag får vara vit som en vitlök tills dess antar jag.
Nu ska jag svara på kommentarer som jag inte gjort på evigheter & sen göra tidsinställda inlägg!
Bjuder på en fin bild på mig osminkad o sexig från praktiken klockan 07.00 imorse. Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0