anden i trappan

Nu kommer då en annan händelse.

Jag hade kommit hem ifrån skolan och väntade på att mamma och min lillebrorsa skulle komma hem, minns inte var de var någonstans men de skulle inte dröja lång tid tills de skulle komma hem. Jag hade lämnat mina skolsaker uppe på mitt rum och sen sprungit ner till köket. Redan då kände jag att det blev svårt att andas i mitten utav trappan, trappsteg 5 för att vara mera exakt faktiskt. Men hur som haver, inge mera tänkande på det helt enkelt men när jag står i köket och kör i ordning något att käka så känner jag mig hela tiden iaktagen från trappans håll och jag undviker verkligen att titta upp i trappan för att se något som jag inte vill se.
Jag går in i vardags rummet och käkar upp & ser lite på Tv sen hör jag en smäll uppe på övervåningen, precis som om någonting rasat i golvet men jag var ju hemma själv? Så jag ska precis gå upp för trappen då jag blir stoppad vid första trappsteget. Kände ett tryck emot min bröstkorg som var ett tecken på att jag inte skulle gå upp. Efter ett ögonblick så släppte känslan och jag tog osäkra men ändå snabba steg upp. När jag väl är uppe och startar min dator (jag känner mig då iaktagen hela tiden) så kommer jag på att jag glömde mobilen nere så jag ska springa ner och hämta den. Då känner jag EXAKT samma tryck känsla emot bröstet vid 5 trappsteget nerifrån så att säga och jag automatiskt stannar i några sekunder innan jag tar ett steg ner ifrån trappan och sen känner att bara mina ben försvinner inunder mig.
Er första tanke är kanske dock bara att jag ramlade/snubblade. Då ska jag säga att det var också min första tanke när jag låg på golvet och vred mig i mindre smärtor, men när jag sen ställer mig upp och tar mig för ryggen som jag slog i i någonting så hör jag & jag är HELT SÄKER på att jag hör ett fniss i trappan, och nej jag slog aldrig i huvudet som jag först trodde också, utan jag hörde verkligen fnisset i trappan.
Då slog det mig, jag blev fälld i min egen trappa. Någon la krokben på mig!



Kommentarer
Postat av: Juliah - förlorat mamma pappa & syster

usch hjälp vad läskigt! Tycker du borde gå till ett medium o få reda på mera saker om det där, tror det skulle kunna vara intressant :)

2012-04-04 @ 17:10:30
URL: http://juliahofsweden.blogg.se/
Postat av: sanna

men shit!! Haha jag har också varit med om "liknande" grejer men aldrig blivit fälld hah! Rätt "coolt" faktikst....<3

2012-04-04 @ 22:26:10
URL: http://sannabergmans.blogg.se/
Postat av: Elin

Läskigt!

Hur länge har du upplevt sånna saker?-

Kram!

2012-04-06 @ 14:02:35
URL: http://elinvainios.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0