Tandläkaren to day

Godmorgon, nu sitter jag nyvaken här och toni sover bakom mig, fett söt han är när han sover. Han ser ut som en liten ängel !
Idag äre som sagt var tandläkaren och vi ska snart åka iväg, måste bara klä på mig & platta håret snabbt samt borsta tänderna NOGA som mamma säger ;) sen får vi se vad dagen har att bjuda på jag vet att efter 4 ska jag iaf fixa lite saker sen kanske jag åker hem, jag vet inte än.
Som sagt får se vad dagen har att bjuda på!

Men vi hörs när jag kommer hem iaf, för idag blir det sova hemma det vet jag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Personen som fixade din blogg, har hon tagit bort sin blogg? för det står att bloggen är borttagen.

2011-06-21 @ 14:24:30
Postat av: En blogg om Kevin

Åh, jag kom på att jag ska gå till tandläkaren i morgon :( Det suger. :P

2011-06-21 @ 16:10:39
URL: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/
Postat av: En blogg om Kevin

Gaah!

Jag ska dra ut två visdomständer som gör ont och inte kommer komma upp! Haha, så jag lär också bli misshandlad! HAHA!

Kram!

2011-06-21 @ 20:03:34
URL: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0