När vindarna viskar ditt namn får det mig att tänka tillbaka på tiden som vi aldrig kommer få tillbaka

Godmorgon eller vad man ska säga, sitter här
ganska nyduschad och har ont i handen, försöker skriva normalt men kan bli
några enstaka stavfel.. Hehe!

Gårdagen va bra till en början sen knasade det sig
när vi kom till hum C fick jag smaka vodka (hej jag vart helt stukad)
som några vet tål jag inte skiten..
Men men
det va någon brud där som kallade mig hora så när vi letade efter
henne va jag fett arg behövde typ ta ut
ilskan på ngt vad väljer jag ? Jo en betong vägg...
Hur smart är jag får jag fråga ?
Hade ont i långfingret igår men nu är jag ba öm där
men ist har jag ont i lillfingret ?
Undrar hur jag slog ens..
Men sen gick vi vidare efter allt drama och bortsprugna människor
och vi satte oss utanför carolina rediviva där deckade jag
på gräset och någon ringde snuten
men en killkompis som va där bar mig till dom andra så
findus snackade med snuten och fick dom att
gå men jag snackade med dom som om ingenting mednas som sagt var findus
försökte få dom att gå innan albin lackade.
Han va ju redigt stabil, elleh ?
Men sen kom världens underbaraste helena , Findus mamma och hämtade oss.
Stackarn hon skulle jobba klockan 7 i morse och hon hämtade oss i stan mellan
tre och halv fyra i morse... Men fett
snällt att hon kom, underbar säger jag !

Just nu står iaf Henke och diskar medans findus duschar och jag sitter här. Jag ska snart dra fram damsugaren och damsuga och sen kommer findus städa sitt rum :) och pappa hämtar oss vid tre halv fyra snäll han är.

Bild inlägg ifrån fjällnora kommer, chilla lite. Har inte vart
hemma hos pappa så jag har inte kunnat lägga in dom.
Sen äre lite bilder ifrån igår/idag med som kommer komma
upp troligen ett inlägg innan.
Men vi kör på tidsinställt senare så hare bra tills jag skriver
igen. Kram på er
Love Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0