HEMMA I STHLM

Kom precis hem ifrån maxi och nu så har toni och jag packat in all mat och det i kylen ställt ut läsken på balkongen och ätit upp nästan allt godis som vi köpte. Mycket man hinner på 20 minuter :D
Vi ska snart bada snart när vattnet är klart  sen när Tim kommer hem ifrån träningen blir det film tittande. Köpte 5 nya filmer idag det va 5 för 99 kronor så vi tog fem olika.
Jag vet inte ifall jag kommer skriva så mkt mera idag men jag kanske lägger
in ngt mera senare ingen aning men om inte så säger jag hejdå och vi hörs imorgon :)
Kyssen :$
Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har läst på din blogg att du brukar kolla mycket innebandy när storvreta spelar, så jag undrar tror du dom kommer vinna över Helsingborg imorgon och tror du dom kommer vinna hela ssl i år igen? :)

2011-02-22 @ 21:56:57
Postat av: Linn

så grymt fin ! ;o

2011-02-26 @ 18:53:42
URL: http://linnvanbeerss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0