MIN DIAMANT. DU ÄR MITT ALLT ! ♥



Älskling jag kan verkligen inte beskriva dig med ord. Du är verkligen för underbar !
Utan dig känner jag mig verkligen tom, så fort jag inte har dig brevid mig i sängen så känner ja mig ensam och rädd. Rädd för vad som kan hända .. Drömmer mardrömmar om nätterna när du inte är vid min sida älskling.. Du är det vackraste som finns på jorden och du måste verkligen tro på dom hära orden,
Toni♥Sofie, alltid o all framtid framöver hjärtat.
Du är det dyrbaraste jag har och kommer ha hjärtat mitt. Vackrare än dig finns verkligen inte på jorden jag kan säga samma sak till dig en miljon gånger o inte tröttnar på det. Älskling du är mitt allt !!! Klarar mig verkligen inte utan dig sötboll :) min lilla diamant ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0