JAG AVSKYR VERKLIGEN RUBRIKER

Ingen skola idag heller så jag vaknade klockan tre av att min pojkvän ringde o ville snacka medans han va påväg hem ifrån skolan. Usch vad jag saknar dig, kan det inte ba bli lördag på NU ?
Rebecca ringde mig för en stund sen o frågade om vi kunde träffas o snacka o pappa sa tidigare att jag inte fick gå ut idag eftersom jag är sjuk men ska ju försöka orka mig till skolan imorgon ändå.
Men ska träffa rebecca en kort stund ändå hon kommer hem till mig o så ska hon parkera moppen och vi ska ta en liten promenad och ba prata om allt som hände igår o massvis med mera saker. Tror vi kommer sätta oss nere vid sjön.:) Där är det mysigt att sitta o prata !
O juste för er som är trogna bloggläsare har ni lust att följa mig med blogglovin så är det tillgängligt för jag skaffade det igår och är du trogen läsare kanske det är en bra idé att följa mig med den kanske ?
Hihiihi nu ska kolla på massa bloggar igen som jag gör typ hela tiden.
Är verkligen bloggfikserad jag vet inte vrf. Men hoppas ni nya läsare som kommer in gillar min blogg o trivs med det ni ser o läser samt hör. Hoppas ni får en bra dag :) för det ska jag ha hoppas jag.
Kyssar på er :*

Kommentarer
Postat av: Naima

Jaså,roligt men synd att du är sjuk. men är det verkligen så svårt att göra rubrik ? , typ rubriken för denna inlägg skulle kunna vara samtal ?



Kram // Naima www.naaimas.blogg.se

2010-09-01 @ 16:34:20
URL: http://naaimas.blogg.se/
Postat av: Mizuki

åh va jobbigt att va sjuk :/



men ska vi följa varandra via bloglovin ? ^^

2010-09-01 @ 16:42:23
URL: http://mizukis.blogg.se/
Postat av: Maria - fashionstars ☆

det känns alltid så bra när man träffar varandra igen när man inte setts på ett tag :)

2010-09-01 @ 17:18:50
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0