FÖDELSEDAGSKALAS & GODNATT

Tyvärr så orkar jag inte svara på era frågor just nu jag
är för trött alltså. Mkt rolig dag :) härlig middag av deras
pappa och sen så öppnade dom paket och snackade om deras
barndom när dom va små :D , jag kommer svara på era frågor
på lördag ist hoppas det duger... ??
Shoppade idag också. Köpte lite saker !!
imorgon ska jag sova länge länge och sen ska jag till stan med
freja när hon slutat sen kommer antagligen killarna efter oss.
ska köpa någon tröja eller nånting , kanske åker till bromma
det snackar killarna om nu iaf..
Nu ska jag dra och ni får bilder på kläderna jag köpt
när jag kan kommer hem , tills dess så ses vi :D nu
är det dags för mig att sova , nattinatti !
Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg:)

2010-10-01 @ 17:06:21
URL: http://natttih.blogg.se/
Postat av: Sarah ;)

Ska du på the wave? Isf köp biljetter av mig ; 0733779000 kram på dig! <3

2010-10-02 @ 00:54:27
URL: http://shms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0