BLOGGLOVIN ??

Märkte att det va ganska många som tkr jag borde fortsätta blogga och det glädjer mig faktiskt. Men tänkte också på att det va några/någon som sa att min blogg va as bra så vrf inte följa på blogglovin dåra ? :) lättare det ju. Följer såklart dom som följer mig. Rättvisa ska det ju va visst ?

Sen till dom som kan photoshop och sådära eller något liknande program som man kan göra headers på. Kan ni skriva ner dom sidorna som är lättast att lära sig först. Tänkte försöka göra designer till mig själv till att börja med sen kanske till andra. Lessnat på att fråga folk, känner mig så dålig då fan (a) så jag tänkte göra ett försök med bloggdesigner eller ba göra om bilder till att börja med.

Och juste en sak till. Tänkte starta en tävling men vet inte vad för någon, några förslag på vad för tävlingar det finns (förutom veckans blogg).. Någe anorlunda som ni gjort förr eller något liknande :) skulle uppsksatta eran hjälp till dom som läser min blogg.. Tack på förhand sötnosar :*

Kommentarer
Postat av: moa

Nu är jag hemma från programmet elfte timmen som är ett humor program med poletik och vi var publik. Idga var fredrik reinfeldt där och det var riktigt roligt! Går klockan halv tio ikväll på 2-an om du vill se :D

2010-09-15 @ 20:51:14
URL: http://livetommoa.blogg.se/
Postat av: erica

tack du med :)

allt bra med mig, du själv dåra ?

kram

2010-09-15 @ 21:37:06
URL: http://ericasss.blogg.se/
Postat av: Kusinen

Hej :)

Finns massor olika sidor med bra tips, så jag lärt mig plus genom att prova sig fram. Tesho.se har både photoshop tips plus massa html tips på hur du kan fixa om bloggen. Det är bara att söka på sånt du vill lära dig och så :) Eller så frågar du mig , jag är ju pro haha.

2010-09-16 @ 20:39:18
URL: http://nattstad.se/daavidsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0