00:00 - KOM HEM, OOPS!

Som sagt lång dag idag alltså och dessutom kall som fan. Träffade pappa efter skolan och fikade med honom, drack kaffe och umgick som far och dotter, skit trevligt! Göras om på lördag äre sagt ifall han inte jonnar natt. Drog inte till stan sen och mötte Nias med flera så har umgåtts med Nias, Jenny, Sandra, Daniel, Gabbe & Umme. Men Jenny & Danne drog ganska tidigt så dom va inte med så värst länge. Vi gjorde inte så värst mkt vi kollade TV och typ skrattade samt trängdes i Umme's säng eftersom det va han vi va hos. HEHE ! När vi skulle hem sen så väntade jag med Nias på hans buss och då dör min mobil så jag måste gå till sjukhuset för att hämta pengar för kunde inte använda min mobil till smsbiljetten som jag köpte (onödigt att slösa pengar på den liksom då). Men kom hem tillslut och nu sitter jag ba här i min skinnjacka och typ fryser sönder vet inte varför skit kallt i hela huset alltså.
Tänkte dricka en kopp te och kolla runt lite granna på olika sidor ja :) funtade sen på att lägga mig i sängen och se film och messa lite granna.. Lovat nias att snacka med han också i några timmar först på msn sen på sms så jag får väll göra det jag dåra, sucksuck. Kommer döö imorgon !!

DAGENS OUTFIT :



Lackleggins - H&M 149;-
Vitt bas linne - Gina 69;-
Jeans jacka - punk shop 250 ;- (sthlm)

GODNATT PÅ ER :D HÖRS IMORGON..
Då kommer "överaskningen" & färga håret brunt , hihi.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0