MUMMS & NATTI

Sitter och tjockar i mig en liten platslåda med jordgubbar ah ni vet såna man kan köpa inne i stan på olika stånd och sådära. En sån sitter jag och äter ur samt doppar dom i socker som jag har i en tallrik breve. Det är underbart jamjam. Tog en funderare ett tag o kom och tänka på att jag är förbannat trött och behöver sova nu hade jag tänkt eller åtminstonde lägga mig i sängen o mörda min TV lite till.
Men innan det tänkte jag berätta kort om dagen o då menar jag verkligen kort kort..
Jobbet först men fick sluta tidigare idag för det va en lugn dag så jag va med tina och sofia först sen drog jag till stationen och träffade Rikard och som vanligt så mobbade han mig. Han göre till och med via sms, LÅÅÅGT grabben det är låågt. Fast hur som helst han åkte hem 16:05 bussen och jag drog också hem då för orkade inte stan ensam o inte leta efter nån som va på stan heller. När jag kom hem satte jag mig en kortis vid datorn sen käkade jag pannkakor det är också jamjam sen bestämde jag mig ba för att kolla på TV och chilla lite men det slutade med att jag somnade så kom mamma in flygandes halv nio och sa att jag inte får sova då för då kommer jag inte kunna sova senare och att jag skulle duscha men jag gjorde fan det i morse så jag slapp. YES ! Nu ska jag kolla runt lite mera på bloggar och kolla på facebook sen är det sängen.
Kommentarer
Postat av: Annika

tack så mkt :)

nja jag slutade göra till andra men kanske kan göra ett undantag men nt säkert

2010-06-03 @ 23:18:24
URL: http://annikaekman.blogg.se/
Postat av: Annika

nej det är lugnt jag har en tävling nu så du kan ju läsa där va vinnaren får

2010-06-03 @ 23:34:22
URL: http://annikaekman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0