I MISS SUMMER


Jag saknar sommaren som fan. Nu har ja till och med tröttnat på
den hära kylan som är. Snön är mysig såklart men ta me fan nt
den hära kylan som är i sverige just nu. Har väldigt många vänner
som ska utomlands nu i december eller i början av januari. Det är
så orättvist, jag vill också.. :(

Men hur som helst. Jag vaknade för inte länge sen tillsammans
med min älskling breve mig och han drog nästan direkt till centralen
för han har match idag så han mamma pappa & tim hämtade han
där för att åka vidare till GIMO :D hoppas dom vinner. Lycka till !
Så nu ska jag klä på mig ordentliga kläder ist för mysiga kläder
och sen ska jag knalla över till angelica.
Juste vi va där 3 timmar & 40 minuter igår och mummsade godis
medans vi spelade monopool, jag förlorade, angelica kom tvåa
och Toni vann den lilla skithögen :( dumma honom !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0