svar på tal till anonym

Anonym tack om min åsikt, mina ord, om tjejer. read it!:
det stämmer så enormt mycket av det du skriver. men jag vill bara tillägga att de killarna jag känner snackar lika mycket skit som tjejerna. så det kan nog vara lite olika beroende påvilka personer det är. och du har rätt om att inte lita på någon. jag går efter ordspråket “Never be dependent to anyone in this world, because even your own shadow leaves you when you’re in darkness.” peace out ;)

Svar till dig anonym:
Synd att du ville vara anonym med tanke på en sån där bra kommentar. Hade gärna velat svara till dig mera personligt än såhär men du lär nog se detta om du läser min blogg.
men hur som haver, det har du helt rätt i, i det du skriver , men om man ska se det hela som en statistik så är det fler antal tjejer som snackar skit än vad killar gör. många killar tar saken i egna händer direkt, men det gör dock desto färre tjejer. det är iaf vad jag ser det som. sen som sagt var som du säger det beror på personen också. Btw: jag gillar ditt citat där!:)


har ni andra läsare frågor, eller åsikter att dela med er utav angående vad som helst i bloggen så skriv gärna. antingen svarar jag tillbaka i eran blogg eller facebook eller så gör jag ett svar på tal ifall det är något som alla behöver ta del utav. ni förstår vad jag menar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0