så otroligt tråkigt

Nu när jag äntligen har kommit igång med bloggnadet igen & det hela känns bra så känns det ändå som att det är en grej som fattas. Har suttit och tänkt lite granna på det nu och det är faktiskt eran respons i och med att skriva en liten kommentar. Det är vad det är som saknas! :( så otroligt tråkigt att man inte får någon kommentar alls som har just med inlägget att göra. Det kan vara svars kommentarer som man får utav andra bloggare som man skrivit till och jag är otroligt tacksam över att dem svarar för det är bara kul, men när man inte får någon respons på inlägg jag skriver om som folk t.ex tjatar / frågar efter på facebook och sen när de väl kommer ut så händer ingenting? Som tillexempel på inlägg ni frågat efter -> Frågestund & spökhistorier.
Jag har lagt upp både en frågestund och skrivit vad som hände mig i helgen då det var senaste gången jag kom i kontakt med andevärlden så att säga, men som sagt det är varken kul eller lockande att skriva någonting när man verkligen, som jag sagt väldigt mycket nu, ingen respons.
För jag menar jag har fortfarande en del läsare kvar det ser jag ju, men ingen visar sig.



Frågestunden -> HÄR
Senaste berättelsen -> HÄR
Kommentarer
Postat av: Julia Svärd

SV: jo men de borde du vara, Ida är en sjukt underbar tjej! ;)

2012-05-08 @ 19:09:40
URL: http://juliasvard.blogg.se/
Postat av: Linnea

Klart jag kommer ihåg dig, självklart kan jag göra det.. i helgen dock ;) Har du lite tålamod? Kram.

2012-05-08 @ 20:36:45
URL: http://linneabelles.blogg.se/
Postat av: Linda

Va glad att du får lite kommentarer, jag får nästan inga :/

2012-05-09 @ 00:08:12
URL: http://livetruntlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0