min söndag har varit perfekt

Ojdå, inte alls bloggat mycket i helgen vilket jag ber om ursäkt för :(
Idag , ah igår blir det väl om man ska vara korrekt så har varit ute i solen hela dagen tillsammans med min pojkvän & pappa så nu har jag otroligt mkt färg på kroppen, dock är jag röd som en hummer men det lägger sig snart ska ni se. Badade även senare emot eftermiddagen. Årets första dopp i sjön och jag kan lova er alla att det var svinkallt i vattnet, men jag lever fortfarande, haha. På vägen upp ifrån sjön så plockade vi liljekonvaljer för att senare på kvällskvisten åka hem till farmor och farfar och "fira" morsdag.
Innan vi drog dit så beställde vi pizza ifrån edwards och satt ute i trädgården och mumsade i oss den innan vi åkte in emot stan! Och nu på kvällen/natten så har vi sett en as rolig film som heter Strul som gick på kanal 4 :D ! rekomenderar den verkligen till er som älskar humorfilmer, vilket jag gör.
Nej nu blir det sätta igång en annan film & försöka sova, skola imorgon & jag ska upp tidigt. Jobbigt värre! Men måste man så måste man. Ytterst få dagar kvar utav skolan! :) så himla skönt!
Godnatt Sverige.


Fått en hel del färg som sagt! Blåsfisk - angelica, denise & min grej typ! Visst är det charmigt? ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0