legend of the seekder



Tänkte ge er ett tips på en så äckligt jävla bra serie! Om ni inte har sett den så är det verkligen ett MÅSTE att se den serien. Pappa har laddat hem den åt mig, både säsongerna 1-2 har jag på min dator nu & jag har drogat den serien i två dagar nu, man kan i stort sett knappt släppa den. Ser man klart ett avsnitt så måste man se det andra för man vill veta vad som händer. Dessutom är HAN väldigt snygg ;)
Bilder ifrån den serien, kolla själva! :)





liksom kolla på honom :O han är verkligen mumms!


Kommentarer
Postat av: Eriica

Nästan så att man får ta & ladda ner den då! ;) :)

2012-05-13 @ 14:09:38
URL: http://eswensson.blogg.se/
Postat av: evelina

Tack så mycket , måste säga detsamma. Verkligen super fin ! :)

Sv: Jo, haft en jätteskön helg faktiskt, hur har din varit :))?

kram

2012-05-13 @ 14:35:47
URL: http://evelinaeliassone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0