i found my new style

Jag har inte kunnat blogga för jag har varit lite upptagen i helgen.. Men nu ska jag ändra på det ;) ! I fredags drog jag till Angelica med Toni och vi gjorde mat där, käkade, spelade singstar och hade allmänt trevligt. Kollade även lite på hockeyn också :D
Senare på kvällen fick Angelica & jag ett ryck, vi skulle sminka oss som fjortisar och ta kort men vafan när vi sminkades oss som "fjortisar"  så blev det inte riktigt så utan vi sminkade oss mera fest aktigt och mera vuxet och vi båda gillade stilen liksom så det vart misslyckat men ändå lyckat om man säger så :O och bilderna får ni se så fort angelica är hemma och lägger upp, men jag har en mobilbild jag tänkte visa hur jag såg ut. En boll mitt på huvudet, läppstift (jag använder aldrig det i vanliga fall) , lite mera mascara än vanligt ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0