min lördag var underbar

Förlåt att jag inget skrev igår :( men jag var lite smått upptagen med att springa till bjk med Toni för vi skulle hinna med en buss men vi missade den så vi fick vänta i 2 timmar på nästa då passade vi på att käka pizza ! :) Senare så åkte vi till Tierp & umgicks hela kvällen med min kusin och hennes pojkvän i deras lägenhet, den var helt okej faktiskt. Där bjöd de på korvstroganoff (gott som fan) och sen spelade vi sanning och konka spelet vilket var as trevligt. Till det drack vi vin, öl och käkade chips, dip och ölkorv! :) Tack för en underbar kväll.
Emiil & Toni. Jag fick dricka vin blandat med tvål ;( usch vad äckligt! Så himla trevlig kväll, tack!
Kommentarer
Postat av: ♥ Foto & design

svar: haha okej, men det va snällt att du sa till :)

2012-03-04 @ 14:28:46
URL: http://fotodesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0