planer inför påsklovet, vad kan det vara?

Haha ja nu har jag redan bestämt mitt påsklov & fan den som sabbar det.
Jag tänker inte säga än vad jag ska göra men jag kommer iaf upptäcka en ny stad,
nya människor och en jävla massa fester.
Hoppas plånboken inte säger ifrån bara, isf blir jag ledsen i ögat :( men ska nog inte
bli några problem.

För övrigt, vad gör jag?
Absolut ingenting fast jag egentligen borde plugga och skicka in en jävla massa
inlämningsuppgifter som skulle vart klara för flera månader sedan.
Jag har inte orken ;( döda mig? Mamma, pappa, faster till och med min kusin Michelle
som jag inte träffat sen sommaren 2010 är på mig angående att jag måste
sköta skolan. "Det kommer visa resultat när du blir vuxen"
JAG VET DET ! Men jag orkar inte. Är för slut i huvet så jag orkar inte ens tänka på
skolan just nu, men ingen orkar lyssna på mig utan bara klagar på skolan hit skolan dit.
Nu ska jag klä på mig för det är dags att dra sig för att handla lite granna. Hungrig som en varg!


Ett av mina halsband fick stå för bilden i detta smått ointressanta inlägg. HAHA ;)
Kommentarer
Postat av: Melissa - Livet i ett Fängelse!

Svar:

ah synd dom inte informerade dig om att hon var så innan, de kunde ju gått illa

2012-02-24 @ 21:31:25
URL: http://HTTP://LAVALI.BLOGG.SE
Postat av: Danno- Foto & Vardag

sv; tack så mycket! :D nej de e det verkligen inte, haha! är min pappa!

2012-02-24 @ 21:48:07
URL: http://xdanno.webblogg.se/
Postat av: Linnea

hejhej! gör du länk byten ? är du intresserad?

2012-02-24 @ 22:24:44
URL: http://linneawallo.myshowroom.se
Postat av: olivia alm

sv: Blogroom är en nyöppnad bloggportal som bjuder in sina bloggare och inte alla får börja blogga där alltså mycket exclusivare :) jag tycker att den är bra, ända nackdelen är att man inte kan göra designen så jätteunik som på blogg.se.. men den är bra så mycket som jag har sätt iaf :)

2012-02-25 @ 01:51:44
URL: http://oliviaalm.blogroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0