ögonen rinner & huvet segar, varför?

Inte mycket bloggning idag ;( ber om ursäkt för det! Inte alls meningen.
Jag har iaf planerat att dygna tills imorgon bitti (idag) så jag kan sova imorgon.. Redan dygnat nu rätt så många gånger denna vecka men vafan, Ineke (hästen) har inte fölat än så man måste vaka över henne :D men tro mig man blir otroligt trött i både huvet och i ögonen över att typ stirra på en dat skärm var o varannan hal timme, man blir extremt seg efter ett ex antal timmar.
Vi är iaf  några stycken som kollar in henne men iaf, man vill ju inte missa det liksom !

Sen så är jag as irriterad på min CP praktik. De har inte svarat på hela helgen & jag har ingen aning om när jag börjar imorgon, eller om jag ens börjar imorgon och isf vilken tid?! I have no idea... Lagom pist..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0