onödig fakta om den som äger bloggen (jag)

UTSEENDE

jag skulle vilja att mitt hår var av en annan färg.
- ja
jag har vänner som aldrig har sett min naturliga hårfärg. - ja det har jag
jag blir lätt brun. - först röd sen brun
jag har en/flera tatueringar - min första kommer snart :)
jag har haft/har tandställning. - nej och jag behöver ingen heller
jag har glasögon/linser. - jag har läsglasögon
jag skulle gå på plastikoperation om det var ofarligt och gratis. -ja det skulle jag lätt gjort, ska göra't iaf.
jag har mer än två piercingar. -9 hål i öronen, en tungpiercing, en läpp piercing, en navel piercing och snart så ska jag göra en piercing i ögonbrynet om någon vecka :D
jag har piercingar på andra ställen än i öronen. - ja haha
jag har fräknar. - nej det har jaginte..

SKAMLIGHETER
jag har sagt "lol" i en riktig konversation - hahah ja det har jag.
jag har kissat på mig av skratt. - säkert när jag var liten och bar blöja, haha
jag har gråtit av skratt. - HAHAHA ja senast för någon dag sen.
jag har skrattat tills någon form av dricka har kommit ut ur näsan. - inte vad jag kan komma på, men säkert!
mina byxor har gått sönder på en offentlig plats. - haha ja faktiskt.

ERFARENHETER
jag har tappat bort mig i min hemstad. - ja det har fakitkst hänt men minns inte var o minns inte när
jag har tryckt på alla knappar i en hiss. - händer ibland när jag har tråkigt..
jag har lekt sanning eller konsekvens. - men vem har inte liksom ? ;)
jag har åkt skidor. - ja och jag dejtade ett träd på köpet..
jag har åkt taxi. - Yesbox.
jag har ätit sushi. - fett äckligt, jag har smakat men så mkt mera än det tänker jag ikke göra.
jag har åkt snowboard. - försökt men ramlade i liften två gånger så jag gav upp haha!

MATERIALISM
jag äger många dyra designerväskor. - nej orka.
jag äger något från h&m. - ja det gör jag
jag samlar på serietidningar. - jag gjorde när jag var lite, på bamse 
jag äger något jag köpt på tradera/e-bay. - ja ifrån tradera!

RANDOM
jag har stulit en bricka från en snabbmatsrestaurang. - Nej?
jag dödar inte insekter. - jo dem är äckliga!
jag sjunger i duschen. - snarare nynnar i duschen
jag skrattar åt mina egna skämt. - jag säger ett skämt, ingen skrattar medans jag asgarvar och då börjar alla skratta åt mig , och inte med mig. haha 
jag äter snabbmat varje vecka. - nej inte varje, varannan kanske ? ;) .
jag är bra på matematik. - 1+1=11 :D ja ni ser vad duktig jag är..
jag är väldigt kittlig. - Jjapp men talar inte om vart.
jag har ingen aning vad jag vill göra med resten av mitt liv. - jag har mina framtids planer på det mesta
mina svar är ärliga. - joda :D 

HAR DU NÅGONSIN?

Blivit arresterad? - japp
Blivit kär vid första ögonkastet? -japp
Sagt att du älskar någon utan att mena det? - tyvärr ja.
Busringt till någon? - japp

BRUKAR DU?
Gnälla: mitt mellannamn är gnälla :D
Skrika: ja det händer
Sova: Bästa som finns, så ja!
Hata folk: hata är ett starkt ord, men inte tillräckligt för jag hatar 2 personer ja.
Lita på folk: Har väldigt svårt för det, men några litar jag väl på lite granna, men inte alls många och ingen på 110%

VEM?
Saknar du: De jag inte umgås med så ofta men ändå är nära vänner
Rörde dig sist: Min älskling
Gjorde dig riktigt glad senast: Angelica, Sonny & Min pojkvän
Fick du sms från senast: Min pojkvän

HAR DU?
Egen dator: ja två styckna :) .
Gjort bort dig rejält: mm..
Bra självförtroende: kan jag väl inte påstå. det går i berg och dalbana typ.
Sagt "jag älskar dig" till någon idag: ja faktiskt

ÄR DU?

Hungrig: jag är alltid hungrig, fråga bara mina vänner.
Smart: smart är en underdrift ;)
Barnslig: jag är hellre barnslig än växer upp för fort.
Pratglad: oftast så, ge mig en öl så ska du se hur mkt jag pratar.
Blyg: berorpå vilket sammanhang
Arg: ja faktiskt..
på omogna brudar som håller på ;)  i don't told you someone's names.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej! Allt bra? :)



/Emelie

2012-04-02 @ 16:58:32
URL: http://emelian.blogg.se/
Postat av: Ellen

Sv: Tack så jätte mycket, tycker helt klart desamma. Älskar din frisyr upp till max asså :D

2012-04-02 @ 19:03:04
URL: http://ellenjernstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0