ny kategori - "spök historier"

Jag tänkte skriva en del saker som har hänt mig under mitt 18 åriga liv som mottaglig för andar.
Låter inte det som en spännande ide ?
Och när jag som hastigast kom på den här iden så kom jag och tänka på, jag ska be er skriva ner det som hänt er (som en lite berättelse) där ni talar om vad just ni har vart med om för någonting.
Den som väcker mitt intresse mest hamnar under kategorin "veckans spökhistoria" , låter inte detta som en skojig ide ? :D

Släng en kommentar om vad ni tkr ? Är du troende på ett liv bortom vårat?
Varför?
Varför inte?
Kommentarer
Postat av: Isabelle

Åhh. gud, kom att tänka på två saker, som egentligen inte riktigt har med mig att göra, men min mamma och lillebror.

När min gammelmormor mådde riktigt dåligt och låg på sjukhuset hade dom lovat att ringa direkt när hon gick bort, vid 2 på natten vaknade min mamma, väckte pappa och sa att hennes mormor hade dött och sagt hejdå till henne, han svarade bara med att det inte var så för att dom skulle ringa från sjukhuset vad klockan än var. På morgonen efter så ringer de från sjukhuset och berättar att hon gick bort vid 2 tiden på natten, så mamma hade haft rätt.



Efter att hon gått bort så hade vi tagit en av hennes blommor hem till oss, den hade alltid blommat hos henne och var så fin, men vi hade aldrig lyckats få några blommor på den. Dagen före min lillebror fyllde år så hade vi storstädat och vattnat alla blommor, och det fanns inga knoppar på blomman, bara gröna blad. Dagen efter när vi ska bära ut tårtan så ser vi två stora orangea blommor på plantan. Efter den gången så blommade den aldrig mer och bladerna vissnade.

Känns och måste ha varit gammelmormor som var där för att fira min lillebror. Det känns lite små läskigt men ändå så härligt och avslappnande på samma gång.



Hoppas detta var intressant att läsa, och att det inte låter som ett skämt, det hade jag nog trott, men allt detta är 100% sant.

2012-04-03 @ 20:58:30
URL: http://onlyisabellee.blogg.se/
Postat av: THERESE BJÖRKMAN

åh det där låter som en jätte bra idé och kul att läsa om. hih det tycker iaf. jag, som tycker sånt är jätte spännande ! :D



2012-04-03 @ 22:23:20
URL: http://bytess.blogg.se/
Postat av: Eriica

Du frågade om vi som läser din blogg tror på andar & sånt, & det gör jag, eftersom att jag själv är väldigt mottaglig & har upplevt galet mycket.

2012-04-04 @ 20:27:14
URL: http://eswensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0