den hatiska blicken

Min fjärde historia som bara hände mig för några dagar sen, let's go :)

Det var kvällen/natten till onsdag förra veckan. Jag har varit med några kompisar och firade en tjejkompis som fyllde 18, det firade vi med ekerölinjen. Festade umgicks och hade väldigt trevligt med varandra tills då vi kom tillbaka med bussen.
Började känna massa hugg i bröstkorgen och fick bara värre och värre bröst smärtor! En utav mina bästavänner Nichole ringde först efter min pojkvän och berättade att jag skulle till sjukhuset (jag AVSKYR sjukhus) och sen ringde min mamma som skulle åka dit på direkten för att möta upp oss där.
Jag åker aldrig till sjukhuset utan min mamma!
När vi kommer dit blir jag inkörd i ett rum där det ligger massvis med folk och dom ställer för en rullande vägg så jag får vara lite i fred ifrån alla andra som ligger där, samma med dom. Först tar hon prover på mig läkaren och känner med mera, ah ni vet standard när man kommer in på sjukhuset!
Efter de tog blodprover på mig så känner jag mig verkligen utstirrad på min vänstra sida och det var inte utav Nichole som stod nedanför min säng vid mina fötter & mamma stod på min högra sida! Jag vänder huvudet sakta om och skriker jag får verkligen panik. När jag vänder mig om så ser jag en gammal tant, eller gammal och gammal 50-60 år någonting och står lite krokigt med knuta nävar hängandes bara brevid sig & stirrar med världens hat på mig. Kände i hela ryggen hur mycket hat hon hade i sin blick så jag skriker och gråter och hoppar mig super nära min mamma och lägger handen på min vänstra kind så jag inte skulle kolla dit! Jag tror mamma kände henne också för hon kollade dit hon också.
Jag kunde inte låta bli att vända mitt huvud och kolla igen ifall hon stod kvar för jag kände mig fortfarande lika utstirrad men då står hon inte längre någon meter ifrån sängen utan hon står precis brevid sängen och jag försökte verkligen slingra mig ut ur sängen så mamma tog upp "spärren" så jag inte skulle kunna ramla ner. Jag hade verkligen panik! Blickarna den där tanten gav mig, hatet hon förde över i maggropen till mig den går inte att beskriva. Hon var verkligen förvriden i ansiktet.. Och jag fick panik!
Aldrig sjukhus om det verkligen inte är livshotande, fyfan. Värsta stället man kan vara på om man är mottaglig för andar! ;(

Finns det någon läsare som är mottaglig till andar eller annat som vill dela med sig utav någon historia som hamnar på bloggen tillsammans med en länk till din blogg. Hör av dig i en kommentar så grejar jag det så fort jag ser det ! :)
Kommentarer
Postat av: linnea

läs/följ/kommentera gärna min blogg :)

2012-04-24 @ 12:24:08
URL: http://liinneaandersson.blogg.se/
Postat av: Zofie Jashari - 17år & förlovad med en 34åring

Sv, Förlåt för sent svar ! :) Ingen fara fråga på så svara jag på det mesta.



1. gå in här o läs hur vi träffades : http://vildochgalenn.blogg.se/2011/september/utkast-sept-24-2011.html#comment



2. Min mamma bryr sig inte längre pappa vet att jag har kille men vet ej hur gammal han är , och inte hans mamma heller bryr sig inte. Från början var det en chock för både min mamma och hans mamma men det gick över med tiden :) ..



3. Ja vi skall ha barn , vi båda vill gärna ha ett nu så hoppas det kommer snart ! :)



Kram

2012-04-24 @ 17:27:47
URL: http://vildochgalenn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag kikar in och önskar dig en fin kväll! :)

Kram från http://mkdn.blogg.se

2012-04-24 @ 21:35:00
Postat av: elvira

Jag vet inte om jag är mottaglig till andar eller så. Men hela mitt liv har jag upplevt småsaker som skuggor springandes på väggar, saker som rör på sig, känslan av att vara iaktagen osv.



Det läskigaste jag har varit med om var en natt då jag skulle gå och lägga mig. Sen fick jag den här känslan, när man faller handlöst. Den var så stark att just när jag skulle öppna ögonen och skrika så känner jag en kall hand tar tag i min hand snabbt och hårt. Jag som var väldigt trött öppnade ögonen och såg endast en skugga innan jag somnade om. Även om jag inte var klarvaken så vet jag helt säkert att det var någon där.

Några veckor senare pratar jag med min mamma och då berättar hon att samma vecka som detta hade hänt hade mannen som bodde i huset innan oss dött.

En till sak som har med berättelsen att göra är att då jag satt och pratade med min lillebror en dag så kom vi in på spöken. Han visste inte om historian men berättar en exakt likadan händelse som hade hänt honnom den vintern.

2012-04-25 @ 10:47:39
URL: http://elvirawi.blogg.se/
Postat av: Tova

Har känt av andar så som någon har stirrat på mej men om jag kollat dit eller nåt har ingen vart där.



Har även vart med om att när jag var ensam hemma sprang det någon i trappan feg som jag va sprang jag ut och ringde min mamma som var i Västerås som hon i sin tur ringde hennes kompis som skulle komma.

Min mammas kompis kom och gick igenom hela huset men ingen var där :0



Kram Tova :)

2012-04-30 @ 08:54:13
URL: http://supersweeet.bloggplatsen.se
Postat av: K

Du är helt dum i huvudet din mytoman. Jag är väldigt mottaglig och det har hänt mycket saker med mig. din bild med katten var ett jävla skämt okej? ser du inte att det är bara för kattjäveln rör på sig som de bildas en skugga? jävla idoit. inget av de du har berättat är sannolikt... historien när du blev förföljd var de värsta jag har hört antingen var det en man eller så inbillar du dig. du vet hjärnan kan spela ett spratt ibland och speciellt för att du TROOOOOOOOOOOOOOOOOR attt du ser spöken men vet du vad du gör inte de för du e så jävla dum sök hjälp dina fula jävel hejdå har sagt mitt kommer aldrig besöka din blogg igen för detta var de värsta jag har sett i mitt liv.

2012-05-16 @ 15:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0