dagens..

dagens humör: Trött & sliten

dagens mående: jag mår väl helt okej, fast har mensverk.

dagens borde: städa rummet så det är rent och fint innan jag lägger mig ;)

dagens frisyr: uppsatt hår med tre små inbakade flätor på sidorna

dagens smink: neutral

dagens klädsel: angelicas rosa tjocktröja & ett par rosa puma shortrs

dagens planer: städa rummet, vara hemma och allmänt slappa för mig själv

dagens vill ha: mat, är fett hungrig

dagens fundering: den funderingen kan jag inte omformulera så det låter bra, så jag säger ingenitng så har jag ingenting sagt heller.

dagens beroende: cigg & kaffe

dagens tråkigaste: att min pojkvän har fått magsjukan

dagens längtan: tills allt är klart i rummet & jag bara kan lägga mig och se på en film eller någonting så jag kan koppla bort tankarna

dagens super längtan: sommarlovet helt klart

dagens gjorde dig glad: ingenting har väl gjort mig glad än. men får väl se ;)

Kommentarer
Postat av: Emma Mucibabic

Sv: Jaha! :) Men hon har inte bytt, hon bloggar fortfarande på sin förra och den här samtidigt!

2012-04-02 @ 15:50:46
URL: http://ebsm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0