Vad är felet på blogg.se ?

Godmorgon på er

Sitter just nu i skolan och dricker en energy dricka jag hittade i kylen hemma
& tro mig jag behövde verkligen den för annars hade jag somnat på bussen
och hamnat i årsta eller någonting liknande.
Egentligen känns det ganska meningslöst att sitta här och skriva när jag ändå
inte kan se mina inlägg och många läsare har också frågat mig vad
felet är men  tyvärr jag vet faktiskt inte vad felet är :(
och jag stör mig som fan att jag inte kan se
mina inlägg och sådära men jag kan göra inlägg som kommer upp senare
hoppas jag när blogg.se slutat fucka ur totalt!

Äre flera än jag av er som ser detta som har sett någon annan blogg med samma fel ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0