Underbar dag med Erika & Findus

Jag kom hem för några timmar sen ifrån stan,
närmare bestämt vid 6 tiden.
Efter skolan åkte findus o jag hem till henne och hämtade
hennes kusins as söta hund Sasha
som förövrigt nös på mig 24/7, tre gånger i ansiktet. Snällt ?
Vi drog till stadsparken & fota lite granna,
jag och erika stoppade en and misshandel
och ni som undrar
vad det är ja, ni får väll googla och se om ni får
fram svaret eller ikke ;) snäll ja e visst?

Bilderna som togs idag ska laddas upp.
eftersom sara glömde sin kamera i min
väska så ska jag ladda upp dom bilderna
ifrån idag.
Sen Erika tog några med dom kommer upp
senare i ett annat inlägg.

Hörs snarast !
Love

Kommentarer
Postat av: f e l i c i a ♥

svar: hahah ! min ena katt är också rent knasig, imorse la han sig i vasken? hahahah!

2011-05-18 @ 20:59:43
URL: http://fubzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0