Tack till dig anonym - ett medelande till er läsare

Anonym om Stan - Findus - Tatuering - Hårblekning - Hem:

skulle bara säga att den häär människan fejkar tim eller toni haha ser inte skillnad på de ;$ men yes bara så du vet, du kan ju säga de till de elle nå om du vill ;)
http://www.facebook.com/profile.php?id=100001628786782

Svar:

Hej anonym tack så mkt för att du sa till!
Det dära är en fejk på Tim Knas Kalliomäki @fb det är den äkta.
Jag är väldigt tacksam över att du hörde av dig till mig och berättade!
Tack igen för det, tim är också tacksam.

Medelande till er alla läsare :

Om ni hittar bilder på Tim eller Toni på facebook eller bdb som inte är dom så säg gärna till mig eller till Lejon då. Tacksamma över er hjälp!

Toni på facebook : Toni Tck Classon
Tim på facebook : Tim Knas Kalliomäki

Toni på bdb : stekaren2
Tim på bdb : timpen1

Tack på förhand för er som håller ögonen öppna !




<-- Tim & Toni -->

Kommentarer
Postat av: Ezgi

http://www.facebook.com/profile.php?id=100001247192013&ref=ts



Detta är också en fejk, har tittat på hans bilder genom min kompis och det är han som heter tim..

2011-09-24 @ 19:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0