Svar ifrån liten frågestund

Hur var de du och toni träffades? :)
(nu drar jag hela historien fast kort)
Jag och toni träffades på ett annoluda sett. Jag ringde honom en kväll när
jag satt ensam vid donken på kungsgatan inne i stan i sthlm. jag väntade på en polare som aldrig kom och han sa hela tiden att han skulle komma men han va ju med en tjej och dissade sin "syster" den kvällen när jag skulle sova hos honom. Men nog om det!
Jag ringde iaf och TJATADE på toni att jag skulle få sova där för han va mitt sista hopp den kvällen. Medans

jag satt där inne på donken o käkade min middag och snackade med toni så kommer poliser fram till mig och börjar förhöra mig om mina föräldrar vet vart jag är vad jag gör i sthlm själv m.m och jag bad toni ringa upp mene han gjorde aldrig det så jag ringde upp han.
Mitt batteri höll på att dö också men efter låååång övertalning så sa han att jag kunde komma för vi kunde sova i SIK's hockeyförråd men det vart ju uteslutet direkt.
Toni och Teo mötte mig på sumpan stationen, eller ah tuben. Men där nere fick jag sitta och vänta i nästan 40 minuter för Toni vågade inte komma fram till mig, så dom stod på andra sidan väggen om man säger så, lite svårt att förkalra om man inte vart där.
Men iaf så drog vi ju till det dära förrådet men så fort jag kom in där vände jag igen, där skulle jag INTE sova! Hellre ute än inne, vilket jag också sa.
Men vi bestämde oss för att dra hem till Teo och kolla på film vilket vi gjorde och sen somnade vi där hemma hos honom även fast det inte gick egentligen men hans mamma va snäll och lät oss iaf :)! Toni hade inte sagt någonting till mig under den hära tiden som vi gått runt och snackat utan det va jag och teo som pratade. Han sa inte ens hej till mig nere vid tunnelbanan, gullungen.

(Där är iaf början, orkar inte ta längre & mera detaljerat)

Vem är din bästa vän?
Hmm, Tim.

Vad har du för betyg?
Jag gcik ut 9an med 110 poäng, men just nu vet jag inte
vad jag har för betyg, saknade ju i matte och engelska.
Hoppas på att jag klara mig i dom ämnena också!

Kan inte du videoblogga? :D
Jag har faktiskt redan fått den förfrågan,
det är inte min grej men jag har lovat en läsare att göra någonslags
videoblogg snart. Och jag vet redan vad, ni får se när det kmr upp!

Hur skulle en romantisk kväll se ut som du vill ?
Du jag har ingen aning, någonting som min älskling själv
kommer på skulle bara vara gulligt och romantiskt i sig liksom, men
kanske rosor, blir bjuden på bio sen resturang & kanske spa..

Och vad är din favorit maträtt ? :D
oj alltså jag vet faktiskt inte, förut va det ju tacos men det
svarade man ju alltid när man fick såna frågor överallt på listor m.m
men nu idag ingen aning, kanske korvknölar. Länge sen jag åt det
nu när ja tänker efter! 

vad gör du när du inte har nått att göra? (:
Då brukar man väll inte göra någonting eller ?
HAHA

Vad föredrar du supa eller mysa?
Mysa tror jag nog. Men kan va mysigt att dricka också om man är med
rätt folk eller sina närmaste. Men mysa är nog det jag föredrar!

Värsta du har varit med om?
Väldigt mkt men abosult värsta JUST NU är höjder..
så när pappa o jag o toni va i norge och jag kollade ut
igenom fönstret så hade jag ungefär 500 meter djupt stup
utanför fönster rutan UTAN staket!

Några fobier?
Höjder som sagt
Spindlar


Det va frågorna som jag hade fått i min lilla frågestund. Hoppas ni är bättre
nästa gång på att ställa frågor läsare !

Bästa frågan hade Cattis Gustafsson "Några fobier. Värsta du vart med om & Vad föredrar du, supa eller mysa" , du kommer länkas i två inlägg till! Grattis.

Kommentarer
Postat av: lisa,klara,signe

sv:Den har inte släppts i Sverige än, men du kan boka den på Ginza.se nu så får du den när den släpps :)

2011-05-02 @ 14:16:47
URL: http://bieberbelievers.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hihi tack!

Ja visst, om du länkar mig så länkar jag dig sen :)



Men jag gör ett tidställt inlägg då !

2011-05-02 @ 15:06:11
URL: http://justnattis.blogg.se/
Postat av: Svensk Justin Bieber Fan Site

sv:Jag vet inte riktigt vad den kostar men typ 150kr?plus frakt. Den kommer antagligen inte komma till butiker i Sverige, utan bara säljas på svenska sidor :) Det är ju bättra att boka, man vet ju aldrig :)

2011-05-02 @ 15:16:33
URL: http://bieberbelievers.blogg.se/
Postat av: Svensk Justin Bieber Fan Site

sv:Det kanske kommer men inget är sagt nu ! :) gör så ;)

2011-05-02 @ 15:31:15
URL: http://bieberbelievers.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha jaa det kommer upp. Vilken tid då? :)

2011-05-02 @ 15:33:13
URL: http://justnattis.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Eller asså jag har inte gjort ett inlägg än. Säg en tid så ;D

2011-05-02 @ 15:33:43
URL: http://justnattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0