Nu rullar bussen emot staden



Nu är jag alldeles straxt klar och ska röra mig emot bussen ner på stan
för att träffa Findus.
Lite senare kommer carro & sebbe, och sen när min älskling slutat
skolan kommer han också, men bara för att hämta mig
för sen åker jag med till sthlm
och idag har Tim lovat Danne en hockey tunering så jag ska
typ va med där antar jag och utklassa alla grabbarna *host* elleh ? 

Hoppas ni får en bra fredag för det ska jag ha.
Milkshake här kommer jag !
mumma längtar efter den.
fast kommer nog inte få ha den för mig själv,
har en känsla av att findus kommer sno minst
halva ifrån den :( dumma henne isf..

(jag ska försöka ta lite mobilbilder idag med som ska komma upp
på bloggen senare ikväll om jag lyckas skicka dom vidare till tonis
mobil som lägger in dom på fb så tar jag dom där..)
komplicerat visst?
men allt för er , hahaa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0