I skolan nu & pluggar sista minuten

Godmorgon läsare och andra förbittande personer, just nu sitter jag i skolan och väntar på att findus ska komma. Hon får skjus av sin mamma. Snäll hon är ! Håller även på att plugga sistaminuten plugg till engelska omprovet som jag har idag vilket jag nämnde igår till er också.

Jag uppdaterar er senare med dag 6 och en låt till den, ni vet det jag brukar köra ;) ? Sen tror jag ska fixa ihop någon bild på mina närmaste vänner också, försöka iaf så gott jag kan på skoldatorn, annars blire när jag kommer hem. Va ett tag sen jag laddade upp någonting ifrån den "delen" eller vad man ska säga. Tror jag är på dag 20 där, hehe. Måste kila iväg nu men vi hörs så snart som jag har tid att skriva, ngt tidsinställt tror jag nog det kommer också.

Love Sofie
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0