Veckans planer & plugg till prov -.-



Såhära ser ungefär min vecka ut.
Kommer säkert vara massa ändringar framförallt på helgen för den vet jag inte
hur den kommer se ut.. Men på ett ungefär sådära kanske lite festande jag vet nt.
Onsdag & Torsdag är iaf spikat så ser det ut då + skolan såklart.. ;)

Nu tänkte jag sätta mig och plugga lite granna tills onsdag.
Har engelska prov då, hoppas det går bra & jag blir godkänd!
Sjukt nervös ifall jag blir godkänd och får börja på riktigit
gymnasie elr om jag måste gå där ett år till. Då skjuter jag mig !



Glömde även säga tack Linn för du hjälpt mig så mkt idag..
Hon har nemligen hjälpt mig med att fixa det på sidan om ni ser det med bloglovin
så nu kan ni följa mig enklare igen. Det försvann ju förr minns ni :( ..

Sen så har hon bytt stilen i mina inlägg så den är snyggare nu tkr jag.
Och sen så gör hon en bild till mig igen (hon gjorde bilden med planerna på med)
men nu ska hon göra en annan bild ist för "kram soffan" hon ska göra den snyggare..

Ni får se hur det ser ut sen :)

 

Kommentarer
Postat av: malin [fotoblogg]

sv: det blir så när man ställer in f-talet på en systemkamera, när det är lågt f-tal ( som typ 1,8) så ligger fokusen på motivet och allt annat blir suddigt, men när man har högt (typ 16) så blir allt lika skarpt :)

2011-03-07 @ 21:59:40
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Postat av: Erica

haha, jaa håller verkliigen med dig, asså så många operationer som hon gjort, men ändå ser hon inte bra ut xd haha!

2011-03-07 @ 22:33:49
URL: http://seppte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0