Vad händer denna Fredag dåra ?

Tjenis penis bloggen.
idag vart jag väckt av den världskända killen Anton som har ringt och väckt mig
för tredje gången nu, börjar bli en vana liksom.
Sitter just nu och messar med lite folk och kollar vad som händer under kvällen
tänkte att jag ska supa bort lite pengar men inte allt för mkt faktiskt.
Länge sen jag fick komma ut och göra ngt sånt.. Hehe ! ;)

Först iaf det som är planerat är att mamma ska sätta in mina födelsedagspengar
på mitt kort ifrån morfar och stina (tacktack) sen ska jag försöka orka att fixa mig
för att senare åka ner på stan och ge lejon 100 kr som jag lånat av hennes mamma.

Idag kommer kanske älsklingen också beroende på om han får komma för
mamma eller inte men det återstår att se , ja frågade henne senare :D..

Vad ska ni göra ikväll då folket ? Det är fredag något ska väll göras inte sitta inne,
och om ni gör det se till att ha bra sällskap och inte sitta ensamma det blir ju bara
trist och deprimerande.

Fast nu måste jag dra , jag ska städa upp lite på rummet tänkte jag & bädda min säng så det ser lite snyggare ut än vad det gör just nu må jag säga :o,

Vi hörs senare
pussen.


Kommentarer
Postat av: MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

sv: TACK så mycket söta du!!

KRAM PÅ DIG!

2011-03-11 @ 12:10:48
URL: http://mmeeli.blogg.se/
Postat av: MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

sv: Tycker du :O haha coolt ^^

2011-03-11 @ 12:45:53
URL: http://mmeeli.blogg.se/
Postat av: MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

sv: Åååh tack! :D

KRAM

2011-03-11 @ 13:01:35
URL: http://mmeeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0