Trött tjej skriver om kvällen

God dagen nu är jag hära igen
Skönt att komma hem men det va super kul att vara där & vi diskuterade
och snackade som vanligt när släkten träffas & jag fick två kort med pengar
i. Så tack Karin med familj & farmor/farfar för pengarna :)
Dom pengarna går direkt ner i sparburken för Spanien resan som sagt..
Sen fick jag 100;- av Lena också så dom går ner där med eller så
behåller jag dom och tar en lunch imorgon med någon kompis på stan kanske ?
Får se vad som hittas på imorgon.
Tog lite bilder på släkten idag också på lilla Tilian (min kusins barn) men
min brorsa vet inte vart hans kamera sladd är :( så ni får dom senare..

Ni får en redigerad bild på födelsedagsbarnet Maja & hennes systerson
Tillian, han är för söt
.
Men vågar tyvärr inte hålla i honom, tänk om han går sönder ?! :o


Nu när jag är hemma iaf så står jag iaf på kö till duschen, mamma är där inne nu sen ska jag in och duscha sen blir det göra några mattepapper :( fett jobbigt & sen ska jag ta fram kläder tills imorgon & så ska jag ta undan lite saker ifrån mitt golv IFALL någon kommer imorgon och säger grattis till mig.. :)

Fast vi hörs senare, kanske slänger in ngt inlägg.
Förlåt för det inte vart någon hiss elr diss men kommer inte på någon, kanske imorgon.

Pussen :*

Kommentarer
Postat av: milia&cindy

nu har milia&cindy skaffat en blogg tillsammans. kolla gärna n, släng en komentar och läs :D

2011-03-11 @ 01:32:03
URL: http://nattstad.se/phukkups

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0