Time to sleep in my big bed

Nu har jag kollat klart på efterlyst som slutade precis. Bra att dom fick information angående misshandlen i farsta eller så va det kista i en rulltrappa & sen va det en 15 årig tjej som vart borta över 3 veckor som kom tillbaka efter förra veckans program då dom efterlyste henne.
Hon kom hem samma kväll som efterlyst sändes elr ah hon ringde sin farsa då. Tror ni hon såg programmet ? Det tror iaf jag att hon gjorde.

Juste , glömde nästa säga att min mamma kom hem nyss ifrån jobbet med en väska till mig jätte söt och det roligaste är att på framsidan så står det "eden" och jag har ju en polare som kallas eden. Det va lite komiskt! Ni får bild på min väska imorgon. Den va tydligen super dyr, kostade 15 kronor på rödakorset. Mamma brukara köpa små saker där ibland för att hjälpa rödakorset att samla in pengar för det är ju det dom gör vilket är strålande bra & ännu bättre om folk vågar gå och handla där.
inget fel på sakerna som säljs där !

Fast nu måste jag sova , vi hörs imorgon innan , under eller efter skolan. Love och puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0