Svaren ifrån frågestunden




Hur länge har du och toni varit tillsammands nu? :)
Toni och jag har vart tillsammans i 15 månader om 5 dagar.

Hur går det i skolan för dig 
Som jag känner just nu så går det väll ändå ganska bra tkr jag.

När började du röka & varför?
Jag började röka för ungefär 4 år sen och anledningen va att jag mådde så fruktansvärt dåligt & jag va arg hela tiden under dagarna och kvällarna så jag testade att köpa ett paket cigg på en turk kiosk nere i stan och sen fortsatte det så.
Sen när jag va liten liten så va det nikotin i mjölken jag fick av mamma eller ngt liknande för barn sover 20 timmar och skriker drygt 4 timmar men jag sov 4 timmar och skrek 20 ist.

Tycker du att kärlek och sex hör ihop?
Mja de tror jag nog att jag tkr.

Har du rökt någon gång?
Ja det har jag!

Har du bra betyg?
jag gick ut 9an med sådädr betyg, hade IG i matte och engelska men det håller jag på att sätta dit och klara just nu på uvengymnasiet där man pluggar in skolåret 8-9 :)

Vad är äkta kärlek för dig? :)
Oj svår fråga. Äkta kärlek för mig är väll i ett förhållande att man litar på varandra och tror på kärleken man skapat. Sen finns det ju kärlek och förälskelse till massa olika saker också.

Vad fick dig att börja blogga?
Jani mina kompisar bloggade och tro det eller ej men dom som vekligen fick mig att känna " fan jag vill verkligen blogga" det va faktiskt Kissie , Dessie & Paow

Är du oskuld?
Nej det är jag inte !

Röker, knarkar, dricker du?
Anastacia du är knäpp bara så du vet.
Men röker gör jag som sagt, knarkar öh nee? Men dricker gör jag.
Ganska många tonåringar som gör det nu för tiden om du inte märkt det ;)

Varför bloggar du?
B.la för jag behöver skriva av mig ibland.

Tycker du att sex ger ett bättre förhållande ?
Bättre och bättre förhållande hm jadu nja det tkr jag väll ändå inte. Jag har inte direkt ett måste att jag måste ha sex i mitt förhållande för att det ska funka. Faktiskt inte alls mkt längre.

Vad är kärlek för dig ?
Kärlek är väldigt mkt men några exempel är väll
Toni , mamma&pappa , mina
ÄKTA vänner och våran lilla kattunge

Tycker du det är roligt att blogga ?
Ja det tkr jag. Men ibland får jag bloggtorka..

Vilka andra bloggar läser du ?
Jag läser en hel del bloggar men jag kan ge er topp 3 på bloggar som jag läser det är RebeccaEdenström , SofiaLejon & Sagahusberg. Dom tre läser jag minst 5 gånger varje dag, så fort jag är vid datorn måste jag kolla om dom uppdaterat någonting.

Hur mycket läsare har du ?
Det är väldigt olika men igår hade jag 204 läsare faktiskt och senast jag kollade idag så hade jag 92 läsare. Men det varierar ganska mkt ifrån hur aktiv jag är på andras bloggar läser och kommenterar. Helt olika, men ungefär mellan 100-150-200 läsare per dag.

Hur lång är du?
Jag är 172 & jag kommer inte växa någe mera typ.

 Hur mycket väger du ungefär? 
Jag är inte säker men på ett ungefär så väger jag kanske 64.

Hur många piercings har du?
Just nu har jag 3, två i läppen och en i tungan. Hade i naveln men den trök kroppen ur tyvärr :( men jag funderar på att ta bort dom jag har i läppen och ta i ögonbrynet ist & då ska jag ta det hos snygg pella på dark well. *mums*

Vad är ditt naturliga hår färg?
Äckligt jävla blont, i stort sett vitt. Innan jag kom in i åldern "vill färga håret hela tiden" så hade jag nästan vitt hår och när jag badade i sjön eller i en pool, badade över huvudtaget så skimrade mitt hår i grönt.

Favoritställning?
Roliga sex frågor ni kommer på men jag vet faktiskt inte.
Det är nog när tjejen har benen på killens axlar & doggy style


Hur många gånger har du varit kär?
Riktigt kär 3 gånger (toni inräknad)

Favoritämne i skolan?
Det har jag inget faktiskt. Lunchen är nog mitt bästa ämne ! ;)

Tycker du rökning är ofräsht?
Det är väldigt äckligt men själv gör jag det, men kläderna luktar inte speciellt gott & naglarna blir istortsett gula av dom och händerna luktar illa. Man får gula tänder och äckligare andedräckt. Sen är det ju livsfarligt också, man kan ju  dö i förtid av rökning. Det framkallar lugncancer & andra cencer också men framförallt framkallar den lugncancern. Synd att det är många ungdommar som röker, till o med 98or röker.

Hur länge har du bloggat?
9 februari va det ett år sen jag började blogga så inte så värst länge om man gemför med dom större bloggarna och dom lite mindre bloggarna som hållt på i tre fyra år, hehe. jag är ganska ah vad ska man säga, nybörjare på det hära.

Både du och toni var väl otrogna emot varandra?
Ja det har vi vart !  

Vem var det som var det först?
Det va jag som va det först !

Började ni om efter det?
Vi gjorde aldrig slut efter någon gång som vi erkände oss otrogna emot den andra
så jag kan inte säga att vi började om men vi började om på nytt med tilliten och sådära men slut gjorde vi aldrig, jag tog paus och tänkte men jag lämnade aldrig Toni. Kunde inte !


Räcknade ni fortfarande månaderna även fast ni var otrogna?
Den hära frågan liknar den andra som ställdes men jag svarar ändå, ja vi fortsatte räkna månaderna eftersom vi inte gjort slut som sagt.

Hur många har du legat med? 
Tillräckligt. Men över 10 sen får ni gissa er fram själva mera säger jag inte;)

 När började du röka?
För 4 år sen, alltså jag va 13 ungefär när jag började, eller så va jag 12 jag minns fan inte. Men jag tror på ett ungefär vid 13 års åldern för det va då det började knasa sig i mitt liv, ni vet tonåren
 
Hur mycket pengar får du i månaden eller veckan?
Jag får ingen veckorpeng, men jag får studebidraget varje månad på 1050;-
Det duger gott och väl för mig, fast jag läggre undan 350 varje månad för jag ska till Spanien med några kompisasr till nästa vinter så jag sparar.



Där fick ni svaren ifrån frågestunden. Nu äre dags för mig att komma på några bra hissar och dissar till senare. Fast jag ska dra och kolla vad pappa gör för ngt ute.

Vi hörs senare, more update later.

Kommentarer
Postat av: emma

sv; haha, kollar in din blogg lite då och då, och så läste jag i beskrivningen av bloggen, där du har skrivit lite fakta om dig, uppe vid headern ;)

NP gick i stort sett ganska bra! ;) kram

2011-03-16 @ 16:06:23
URL: http://jernstaaaijn.blogg.se/
Postat av: emma

jaha men då är det inte så svårt! :) <3

2011-03-16 @ 16:24:19
URL: http://vildflicka.blogg.se/
Postat av: emma

sv; haha ! :D

Detta var vårat tredje NP, så sju utestår.. Tredje, och sista delen i Svenskan är imorgon! ;)

2011-03-16 @ 17:01:42
URL: http://jernstaaaijn.blogg.se/
Postat av: emma

visst kan jag vara den första :) ja, det kan vi göra. :) kramen

2011-03-16 @ 17:12:03
URL: http://vildflicka.blogg.se/
Postat av: emma

Sv; haha, jo de klart. Matte, svenska , engelska och NO'n.

Skrev kanske lite otydligt, men det det sista i SVENSKAN är imorgon ;) och efter det, så har vi 6 kvar, ;)

kram

2011-03-16 @ 17:16:01
URL: http://jernstaaaijn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0