Svar på frågestunden



Vad är du nöjdast med i ditt utseende om du bara får välja en sak ? :D
Jag vet faktiskt inte, beror på vad du menar med utseende , om du menar bara ansikte så är det nog mest mina ögon och om du menar hela kroppen så är jag just nu mest nöjd med mina ben faktiskt.

Vad gillar du hos killar? :D
Jag gillar det mesta men det absolut bästa är nog om dom har tvättbräda alltså magrutor det är så jävla hett att se på somrarna, se killarnas bruna nagna magar. mumms. Men såklart älsklingens mage är det hetaste som finns även om han lagt på sig lite granna sötnosen min.

Din favorit maträtt?
Jag har ingen aning faktiskt helt seriöst men jag kan chansa på att det är kycklingsallad på cupido. Det är en salladsbar inne i stan i Uppsala det ligger i forumgallerian.
Tittar ni förbi någon gång så måste ni verkligen käka där någon gång :)


Favorit film ?
här har jag ingen aning om vad jag ska svara. En himla massa bra filmer.

Din bästa vän? :D
Min absolut bästavän är faktiskt Tim. Vet inte om han ser mig som en bästavän men i mina ögon kommer han alltid att vara det oavsett bråk tjaffs vad som helst. Han är min bror !

Vad är det pinsammaste som någonsin hänt dig? :)
Det är så sjukt mkt pinsamma saker jag gjort så jag vet inte riktigt vad jag ska ta för någonting :( om jag kommer på något kan jag skriva det personligt till dig ist hhehe.

Varför började du blogga ? :)
Jag började blogga för olika anledningar.
Har fått den hära frågan många gånger men mest för jag vart inspererad av andra bloggare och för att jag kände att allt vart för mkt och det räckte inte att skriva slut på block efter block efter allt dåligt så jag skaffade mest bloggen för att kunna skriva av mig men det vart mera än så.
Öppnade den för alla och nu skriver jag om det mesta helt enkelt ! ;)

Har du gjort designen själv?
Nej designen har en tjej gjort till mig. Ni hittar hennes blogg längst ner i min meny hon har verkligen en bra blogg just nu ska hon lotta ut en vinnare av några smycken. anmäl er där !

Har du pojkvän?
Japp det har jag & vi har vart tillsammans ett bra tag dessutom.

Har du haft nån annan blogg ?
Ja det har jag. En med en tjej polare till mig. Haha !

Vilka bloggar läser du ?
Jag läser en hel del men mest ;
http://simpleeheart.blogg.se
http://angelicajunegard.blogg.se
http://devoured.blogg.se/ 
m.m , en hel del faktiskt men där är dom jag läser mest just nu varje dag.

Vilken hårfärg skulle du vilja ha ?
Jag vill faktiskt ha den jag har nu om inte ljusare. Jag gillar den hära barbie blonda färgen på håret men det sliter så att skaffa sånt och dessutom blir man väll kallad mera fjortis än vad jag redan blir så skippar det o behåller min färg som jag har nu. 

Har du någon dröm? Och i så fall, vad är det?
Jag har en dröm om att bli rik och bo i en lyxig villa i USA och det ska jag också på ett eller annat sett det har jag bestämt mig faktiskt.

Vad är ditt drömjobb?
Jag har ingen aning men något där jag får väldigt bra betalt och som passar mig

Bästa artisten/bandet? :)
Artisten är nog justin bieber elr jesse mccartney men bandet vet jag ikke.

Hur länge har du bloggat?
1 år 1 månad & 21 dagar

Vad är de roliga med att blogga?
Allt möjligt men mest att man får träffa nya bloggare m.m och man har trevliga bloggsnack med dom och såvidare, det tkr jag iaf.

Gillar du din design till 100% ?
Just nu gör jag det.

Är min blogg bra ? :D
Inte läst den precis mkt ba något inlägg men du verkar helt okej

haha känner du igen mig? ;)
Nej tyvärr men innebandygymnasise i uppsala vad jag förstår på dig så då är du innebandylirare men har ingen aning om vem du är. vilket lag ?

Hur många läsare har du per dag?
Olika men nu har jag fått minst 20 unika besökare mer så jag har mellan 150-200 per dag :) det är as soft ! så alla läsare jag älskar er så ni vet.

Snyggaste kändisen, både tjej & kille ;)
Jesse Mccartney som kille helt klart sen Mailey Cyrus som tjej.

Hur träffades du och Toni första gången ?
Jag kan ta och berätta hela historien i ett inlägg någon gång

Gillar du ditt liv ?
Nja inte sådära jättemkt men det har väll bra stunder ibland.

Gillar du att blogga ?
Ja

Länkbyte ?
Ja visst skriv bara på msn så kan vi köra ett länkbyte. Inga problem !

Gillar du glass? isf vilken och varför? :)
Ja jag gillar glass, och massa olika för att dom är goda.

hur länge har du & din pojkvän varit tillsammans ?
15 månader & förlovade i 3 :D

sommar vs vinter ?
Sommaren helt klart. Värmen är underbar !

hur lång är du ?
172 hela cm :D

hur länge har du spelat innebandy ?
ungefär sen jag nästan kunde stå. jag började vid 5-6 års åldern.
är praktiskt taget född med innebandyklubban i handen ;)


vilka små bloggar läser du ?
en hel del, läs högre upp för att få svaret.



Kommentarer
Postat av: Jennie

man kan verkligen inte välja sin favvo film :o

2011-03-30 @ 19:54:24
URL: http://je jum.blogg.se/
Postat av: malin

Hallå där, allt bra? :)

2011-03-30 @ 20:37:45
URL: http://malindans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0