SHOPPADE IDAG IGEN

Tjenare bloggen nu är jag tillbaka med en update för idag :) nice visst?

Jag och Frida åkte till stan med 11:49 bussen ifrån skolan och mötte älsklingen
på torget där han stod och väntade sötnosen.
När vi mött honom så drog vi till cupido och tog en varsin sallad. Min va underbar!

Det jag valde till min sallad var.. :

Sallad
Kycklig
Pasta
Keso
Majs
Feta ost
Vitlöks sås


Helt underbart gott & det är verkligen favorit salladen för min del.

Efter vi käkade så drog vi runt på stan lite granna och jag köpte en
hel del som jag tänkte visa er faktiskt :)


99 ;- på New yorker , väldigt bra pris & jag va tvungen att köpa den
för det stämmer ju faktiskt ;)

En kofta ifrån New Yorker för 99;- väldigt fin och den är svart. Mkt
snyggare irl.

Ännu en kofta ifrån Gina Tricot för 49;- super snygg om man har ett
skärp runt midjan t.ex och passars väldigt bra till ett par leggins.

Även denna köpte jag på Gina Tricot för 49;-

Den hära gillade jag också väldigt mtk köpte den mest för trycket
som är på den ;)
Kostade bara 99;- ifrån Holmlunds. Mitt gamla jobb !

Jag köpte även ett par svarta string som jag inte orkade ta kort på & en födelsedagspresent till min kusin. Men har faktiskt ingen aning om den kommer komma till användning eller om hon ens gillar det :o men får se helt enkelt har iaf ngt med mig :)

Nu iaf så har jag precis kommit hem till pappa ifrån mamma. Toni & jag drog dit efter stan och duschade o även lekte lite granna med Smulan :)

Toni och jag ska straxt gå ut och gå och det kommer nog bli några bilder
som tas också fast mest på honom för jag kommer vara fotografen idag.
Så idag kommer jag lägga upp bilder på min snygging :D thats nice !

Hörs senare , love you all ! :D



Glöm inte veckansblogg tråkisar :) bara några få som anmält sig.

Kommentarer
Postat av: Z i r r e s ♥

fina grejer! :D

2011-03-02 @ 17:42:11
URL: http://zirres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0