planerat söndagen i detalj

God väldigt tidig morgon eller godnatt kanske man ska säga.
Jag kom precis hem ifrån sanna med älsklingen och han springer just nu runt och packar sina saker inför senare idag då han ska hem.

Vi ska upp ganska tidigt med andra ord 07:30 för jag ska upp och hjälpa sanna i stallet så det går fortare för henne men innan ska vi lämna av älsklingen vid bussen :( och så kommer det dröja innan jag får träffa hjärtat igen ännu en sad face på det, kommer sakna han.

Men iaf imorgon efter stallet så kommer vi att åka hem till henne käka frukost och klä på oss lager med kläder för vi ska nemligen till skärplinge imorgon och kolla på ett race.
Det kommer vara crossar, bilar & snöskotrar som kommer racea om jag förstått det hela rätt.
Sanna och jag ska möta hennes gäng i skärplinge vid något jävla garage och där ska vi parkera bilarna sen ska vi hoppa upp på snöskotrar och åka. Jag ska tydligen åka bakom någon Tom som tydligen kör som en ganling & jag kommer antagligen att dö :'( ..

Men nu ska jag packa i ordning mina saker som jag ska ha på mig bland annat imorgon och sen ska jag packa det jag ska ha med mig hem till Sanna efter stallet så jag måste avsluta för Toni ska kolla busstiderna till imorgon också ..

Fast vi hörs ju senare idag jag kommer uppdatera er innan jag åker iväg till stallet
så ni kommer inte missa ett morgontrött inlägg heller.

Men iaf, godnatt på er läsare ;) så hörs vi när vi hörs.

Kommentarer
Postat av: rebecca :) <3

heeej, jätte fin blogg! :D <3

snälla, kan du kommentera på våran frågestund? vi skulle bli sjukt glada då. kram! :D <3



ttomtenissarna.blogg.se/2011/march/ask-anything.html

2011-03-06 @ 09:55:39
URL: http://ttomtenissarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0