Over and out bitches

Det vart lite ändrade planer jag åker hem lite senare ist för Angelica Wickström messade mig och frågade om jag va kvar i Enköping och hon ville att jag skulle se hennes match så det ska vi göra ;)
Så vi ska ta bussen 13:59 och då bär det av ner till st: illian hallen där dom ska spela.
Älsklingen kommer komma dit också sen åker vi tillsammans till Uppsala ner på stan och träffar Lundin så kommer antagligen spendera kvällen med henne som det ser ut just nu :D ska bli nice att träffa min lundis igen.

Nu måste jag kila iväg för snart går bussen och måste plocka ihop mina saker.



A.S.S - Jiddra inte med ass ligan ;) *skämt och sido you know*

pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0