Nästan sömnlös natt

Somnade gråtandes igår & vaknade och va torr i hela ansiktet och röda ögon.
Kämpade mig upp till skolan och va fortfarande arg under dagen men dolde det ganska bra & skolan rullade på så nu sitter jag här bara och lyssnar på finaste killen med finaste rösten, *mums*

Juste idag i skolan såg jag min innebandy idol också , jag dog väldigt mkt och började hoppa runt och ba babbla på mina kompisar kollade snett på mig och ba " sofie du är störd " hehe (a) men han är otroligt snygg, klockren på innebandy & dessutom har han PERFEKT rumpa.. :D
Fast nu ska jag sluta snacka och kolla bloggar fb m.m och sen ska jag fixa engelska saker som jag ska göra tills imorgon , kommer antaglien sitta i timtal med skiten :( .. usch hatar engelska..
kommer inte kunna träna på grund av det heller, aja hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jo jag vet det är surt... jag gör dock grattis, fast är ju inte super duktigt på det

2011-03-22 @ 15:25:43
URL: http://mlij.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0