MODEL BILDER TAGNA

Älsklingen mår mkt bättre nu :) det är skön.
Vi drog ut på en promenad och så gick vi ner till skön för det va så fin
väder ute. Skinn jacka åtke på idag och jag svettades typ. Inte kallt alls.

Ni kommer få bilderna senare ikväll för just nu sitter vi och äter & sen
ska vi åka iväg ett tag så vet inte när vi kommer hem men jag lovar
att ge er alla bilderna då. Iaf dom som är bra ! :D

Tänkte iaf ge er någon bild nu!





Ni får tre st bilder ifrån idag tills vi kommer hem :)

Nu måste vi äta klart och åka. Ganska brottom.
Hörs senare.
Puss

Kommentarer
Postat av: mysan

Hejsan nu har jag frågestund i min blogg och jag tycker du ska lämna en fråga! :)

skulle betyda mkt om du gjorde de!:)

du får svar i morgon!

förlåt om jag störde, kramis <3

2011-03-03 @ 22:02:36
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0