Länkbyte med Sofie Zirath


(klicka på bilden för att komma till bloggen)

Kör länkbyte med en tjej som heter precis likadant som mig, snyggt visst?
I hennes blogg får du läsa mkt om fotografering tips och massa annat skoj.
Hittade hennes blogg på bloggtrafik & nu har jag börjat läsa den för varje
dag som går.
Man fastnar på något vis & jag tkr ni kan kolla in hennes blogg. Hon är super
söt och väldigt snäll. Så fort ni skriver kommer hon svara så fort hon ser
att ni har skrivit. Så go for it bitches ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Vinnaren av veckans blogg är utsedd! Kika in på min blogg för att se ifall det blev du som vann!



Btw, förlåt för att jag inte svarade på din fråga. Jag har haft fullt upp hela veckan och missade att du ställde den.

2011-03-25 @ 17:11:00
URL: http://monsterkrossarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0